Miasto

Kubek, który mówi „pij ze mną, a zapamiętasz markę na zawsze”

Zanim Twój handlowiec wypije pierwszą kawę, klient już wie, z kim ma do czynienia. Jak to możliwe? Bo trzyma w ręce… kubek z Twoim logo.

A jeśli nadal uważasz, że gadżety reklamowe to przeżytek, to usiądź wygodnie i przeczytaj, dlaczego pora wrócić do tej dobrej, sprawdzonej formy promocji – ale w nowoczesnym wydaniu.

Stary dobry gadżet w nowej odsłonie

W czasach, gdy konkurencja walczy o uwagę klienta krzykliwymi banerami, nachalnym remarketingiem i TikTokami z kotami, siła prostego, dobrze zaprojektowanego gadżetu okazuje się zaskakująco… trwała. I skuteczna. Szczególnie jeśli mówimy o takim klasyku jak kubek reklamowy.

Niepozorny, codzienny towarzysz biurka – a jednak to on potrafi zbudować pozytywne skojarzenie z marką, przypominać o firmie podczas porannej kawy i być tym subtelnym, ale skutecznym ambasadorem Twojej marki. I właśnie dlatego warto zajrzeć na kubki reklamowe

Kubek jak CV Twojej firmy

Dobrze zaprojektowany gadżet mówi więcej niż tysiąc sloganów. Kubek z nadrukiem nie musi być nudny – może być elegancki, designerski, z zabawnym hasłem albo minimalistyczny – wszystko zależy od tego, co chcesz o sobie powiedzieć.

Pomyśl o tym tak: klienci mają dość pustych obietnic. Wolą coś, co mogą dotknąć. Kubek reklamowy to właśnie taki materialny dowód, że Twoja marka istnieje, dba o detale i jest obecna w codziennym życiu. A to wszystko bez konieczności inwestowania w billboard przy trasie S8.

Idealny na targi, konferencje i… onboarding

Gadżety reklamowe mają jedną, ogromną zaletę – są uniwersalne. Kubki świetnie sprawdzają się nie tylko na eventach branżowych i spotkaniach z klientami, ale też jako element onboardingu pracowników. Nowa osoba w firmie otrzymuje swój pierwszy firmowy kubek – i już czuje, że należy do zespołu.

To mały gest, ale robi duże wrażenie. A jeśli jeszcze kubek ma hasło, z którym można się utożsamić (np. “Najpierw kawa, potem KPI”), to mamy gotowy materiał na LinkedIn i darmową reklamę w socialach.

Zrób to z głową – czyli gdzie szukać sprawdzonego partnera

Nie każdy gadżet to dobry gadżet. Źle dobrany może wyglądać tandetnie, zadruk może się zetrzeć po pierwszym myciu, a sam produkt – zamiast budować wizerunek – tylko go osłabi.

Dlatego warto postawić na sprawdzone rozwiązania i solidnych partnerów. Na naszej stronie znajdziesz nie tylko szeroki wybór kubków (od klasycznych po termiczne, z nadrukiem full color, a nawet z grawerem), ale też profesjonalne doradztwo, które pomoże Ci dobrać produkt do Twojej marki i budżetu.

Trend na użyteczność – czyli dlaczego warto inwestować w gadżety

Według badań, ponad 80% osób pamięta markę z gadżetu, którego używało codziennie. To znacznie więcej niż w przypadku reklam wyświetlanych w sieci. Dlaczego? Bo gdy coś jest użyteczne, nie trafia do kosza. Zostaje z nami.

Kubek reklamowy to właśnie ten rodzaj prezentu, który nie wywołuje sztucznego uśmiechu, tylko faktyczną radość. Bo każdy potrzebuje kubka. A jeśli można przy okazji zrobić sobie z nim selfie i oznaczyć firmę – tym lepiej.

Bo dziś nie chodzi o “reklamę”. Chodzi o doświadczenie

Dzisiejszy klient nie chce być “targetem”. Chce doświadczać. Być traktowany jak partner, a nie tylko kolejny lead z Excela. Dlatego dobre gadżety reklamowe są tak skuteczne – bo są częścią doświadczenia, a nie tylko komunikatu.

I właśnie dlatego, jeśli chcesz, by Twoja marka była zapamiętana (a nie tylko przescrollowana), postaw na coś prostego, trwałego i z pomysłem. Jak kubek z logo. Tylko dobry.

 

 

 

Dodaj komentarz