Najnowsze wydanie

Twój pracodawca może zadbać o twojego zwierzaka!

Masz w domu psa lub kota? Jeśli tak, zainteresuje cię PETHELP – opieka weterynaryjna w formie abonamentu. Taki Lux Med czy Medicover, tyle że dla zwierząt. Abonament możesz kupić indywidualnie, ale również twoja firma może go łatwo włączyć do oferty pracowniczych benefitów.

W trosce o członka rodziny
Zwierzęta domowe to członkowie rodziny, a opieka nad nimi to duża odpowiedzialność. Szczególnie warto zadbać o zdrowie naszego pupila i otoczyć go stałą opieką weterynaryjną. Dzięki temu pies lub kot będą zabezpieczone nie tylko na wypadek choroby czy utraty sprawności wywołanej wiekiem, ale także zyskają dostęp do szczepień i usług profilaktycznych, które uchronią je przed chorobami i pomogą zapewnić długie i szczęśliwe życie. Zwłaszcza, że zwierzę nie powie nam, że coś mu dolega i często tylko dzięki badaniom kontrolnym jesteśmy w stanie dowiedzieć się, że dzieje się coś złego. I w porę zareagować.

Abonament do weterynarza
Taki „abonament do weterynarza” to nowość na rynku. W Polsce oferuje go firma PETHELP. Pakiety dla psów i kotów są skonfigurowane na wzór pakietów medycznych dla ludzi. W zakres oferty wchodzą najważniejsze usługi weterynaryjne: badania laboratoryjne, szczepienia, wizyty, badania obrazowe (USG, RTG), preparaty na pasożyty i kleszcze, profilaktyczne przeglądy zdrowia, zabiegi pielęgnacyjne (np. obcinanie pazurów i toaleta uszu), czipowanie i wiele innych.

Z pakietów można obecnie korzystać w ok. 400 placówkach weterynaryjnych w całej Polsce – a ich liczba ciągle rośnie. W ramach abonamentu otrzymujemy również dostęp do konta pacjenta, w którym znajdziemy wyniki badań oraz historię leczenia naszego pupila. Dlatego niezależnie od tego gdzie się znajdziemy, nasz zwierzak będzie zaopiekowany, a lekarz będzie miał dostęp do jego dokumentacji. Dodatkowym bonusem są atrakcyjne rabaty na zakupy produktów dla zwierząt.

PETHELP jako benefit
Abonament PETHELP można kupić indywidualnie – na stronie www.pethelp.pl, ale można otrzymać go również w formie benefitu oferowanego przez pracodawcę. Na takie rozwiązanie decyduje się coraz więcej firm – m.in. Rossmann, Sonalake czy Coffee Desk.

– Nasi partnerzy dostrzegają w tej usłudze możliwość zaspokojenia realnych potrzeb naprawdę dużej grupy swoich pracowników, a także budowania wizerunku firmy przyjaznej zwierzętom. „Moja firma dba nawet o mojego psa” – to nie tylko dobrze brzmi, ale naprawdę procentuje, nie tylko w zakresie budowania lojalności, ale również jako sposób na przyciągnięcie kandydatów – mówi Sławomir Wiatr, CEO PETHELP.

Wybór firm  przyjaznych zwierzętom
Z badania przeprowadzonego przez markę w czerwcu tego roku wynika, że aż 97 proc. naszych rodaków chciałoby pracować w firmach przyjaznych zwierzętom. I – co ciekawe – tylko co trzeci za „pet friendly” uważa swoje obecne miejsce zatrudnienia (badanie zostało przeprowadzone online w czerwcu 2022 roku. Udział w nim wzięło 858 respondentów). Jest to więc dla pracodawców wyzwanie i obszar do zagospodarowania. Szczególnie, że respondenci ankiety jednoznacznie wskazali, iż mając do wyboru dwie oferty pracy, z większym prawdopodobieństwem wybiorą tę otrzymaną od firmy, którą postrzegać będą jako przyjazną zwierzętom. „Zdecydowanie tak” na to pytanie odpowiedziało aż 55 proc. badanych, a 40 proc. wskazało opcję „tak, gdyby reszta warunków pracy była podobna”. Czynnik ten nie miałby żadnego wpływu na decyzję o wyborze pracodawcy jedynie w przypadku pięciu na stu ankietowanych.

By wspierać pracodawców w budowaniu wizerunku firm „pet-friendly”, PETHELP oferuje również dodatkową atrakcję – Klub Zwierzaka, czyli zbiór inicjatyw, które budują i wspierają społeczność miłośników zwierząt w organizacji. Są to webinary, konkursy, konsultacje online ze specjalistami, PetDay, Program Wsparcia Adopcji oraz wiele innych wydarzeń.

– Więcej informacji: www.pethelp.pl.
– Skontaktuj się z nami, by uzyskać niezobowiązującą ofertę dla Twojej firmy: https://pethelp.pl/dla-firm/.

Czy wiesz, że…
– Polska jest w czołówce krajów UE pod względem liczby zwierząt domowych
– W efekcie pandemii liczba zwierząt domowych wzrosła o ponad 20 proc. i dalej rośnie
– Ponad połowa Polaków (52 proc.) posiada jakieś zwierzę w domu
– Z benefitu pracowniczego w formie pakietu weterynaryjnego ucieszyłoby się aż 94 proc. respondentów, podczas gdy obecny pracodawca oferuje je jedynie… w 2 proc. przypadków.

Dodaj komentarz