22 edycja konkursu Golden Arrow

CO:        Konkurs Golden Arrow towarzyszy agencjom i marketerom już od kilkunastu lat. Organizując kolejne jego edycje, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz magazyn „Media Marketing Polska” zawsze starały się nadążać za zmianami rynku. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży. Co roku proponowane są nowe kategorie, aby uczestnicy mogli pochwalić się rozwiązaniami, wdrożeniami technologicznymi, podążaniem za bieżącymi trendami i kreatywnymi odpowiedziami na wyzwania stawiane przez rynek i marketerów. Ten rok zaskoczył wszystkich bezprecedensową sytuacją społeczno-gospodarczą związaną z koronawirusem, który drastycznie zmienił jeśli nie wszystkie zasady gry, to co najmniej ich znaczącą część. Dlatego w konkursie pojawiła się kategoria specjalna: „Marketing w czasie pandemii”, która bierze pod uwagę różne aspekty działań, które przygotowano w czasie pandemii – jest tam zarówno podkategoria dla projektów pro bono, jak i dla działań komercyjnych. Najlepsze prace konkursu Golden Arrow zostaną przedstawione na jesiennym Forum Marketingu Zintegrowanego.

DO KIEDY:    Projekty marketingowe można zgłaszać do 7 maja 2020 r

WIĘCEJ:  

Do 7 Maja 2020

Go Up Congress – szansa dla biznesu

CO:        Go Up Congress to najbardziej praktyczne wydarzenie dla młodych przedsiębiorców – to doskonała okazja do nawiązywania wartościowych kontaktów biznesowych, spotkania inwestorów, przedsiębiorców i start-upów. Masz pomysł na biznes i poszukujesz dodatkowych funduszy na start? Chcesz odnieść światowy sukces w szybkim tempie? Prowadzisz firmę od roku do 5 lat? – weź udział w warsztatach i konferencjach: skutecznie i efektywnie, czyli Boost Your Business oraz dla przyszłych liderów biznesu i twórców innowacyjnych produktów, czyli Your Biznes, Your Idea, Go With That. Podczas konferencji wyselekcjonowani prelegenci, eksperci zarządzania, sprzedaży, finansów i marketingu przekażą najważniejszą wiedzę niezbędną do prowadzenia i rozwoju biznesu.
ZARZĄDZAJ LEPIEJ: ekonomiczne, prawne i społeczne zasady prowadzenia biznesu w pigułce. Biznesplan, skuteczne negocjacje, efektywne zarządzanie zespołem.
SPRZEDAWAJ WIĘCEJ: spotkania z ekspertami oraz warsztaty dla przyszłych przedsiębiorców.
PROMUJ SKUTECZNIEJ: jak stworzyć i wprowadzić nową markę na rynek. Zwiększenie rozpoznawalności marki i sprzedaży.

GDZIE:    PGE Narodowy Warszawa

KIEDY:    22 października 2020 r.

BILETY:  

22 Października 2020

#JoinTheIdea – szukasz pracy? Dołącz do nas!

CO:          Japan Tobacco International wkrótce otworzy Globalne Centrum Usług Biznesowych w Warszawie, gdzie w ciągu najbliższych trzech lat JTI Polska zatrudni ponad 850 nowych pracowników. Firma w komunikatach podkreśla najlepsze standardy i warunki pracy oferowane wszystkim pracownikom przez JTI. Osoby zatrudnione w Centrum będą odpowiedzialne za wsparcie eksperckie oraz zarządzanie procesami transakcyjnymi wielu obszarów międzynarodowej działalności Grupy JTI, takich jak m.in. finanse, marketing i sprzedaż, ludzie i kultura organizacyjna, badania i rozwój, sprawy prawne i regulacyjne oraz globalny łańcuch dostaw. Globalne Centrum Usług Biznesowych jest kolejną strategiczną inwestycją JTI w Polsce. Tylko w 2019 roku firma weszła na rynek papierosów elektronicznych z marką Logic Compact oraz rozpoczęła produkcję nowatorskich wyrobów tytoniowych Ploom Tech w swoim kompleksie nowoczesnych fabryk w Starym Gostkowie koło Łodzi. Akcja poszukiwania kandydatów do pracy odbywa się pod hasłem #JoinTheIdea

GDZIE:    Warszawa

OD KIEDY:      Od listopada 2019 do listopada 2021

WIĘCEJ:  

Od listopada 2019 do listopada 2021 

—-  Minione wydarzenia —-

Multiscreen Day 2020

CO:Czy telewizja w media miksie ma jeszcze jakikolwiek sens? Co mają zrobić reklamodawcy, aby pozyskać uwagę pokolenia Y i Z oraz generacji alfa? – piąta edycja konferencji Multiscreen Day przeznaczona jest dla wszystkich zainteresowanych mediami i reklamą: marketerów, przedstawicieli mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także agencji reklamowych, digital, kreatywnych, studiów produkcyjnych i producentów kontentu.

Konferencja będzie obfitowała w prelekcje, wykłady i casy, które odpowiedzą na pytania takie jak: Dlaczego seriale i filmy w tradycyjnej telewizji nie mają żadnych szans u młodego widza? Dlaczego telewizor to właściwie tylko kolejne urządzenie z dostępem do Netflixa, a wielkość ekranu, jeśli chodzi o konsumpcję wideo, nie ma dla nich żadnego znaczenia. Jak wygląda rynek gamingowy w Polsce. Jak współpracuje się z influencerami z tej kategorii? Co wspólnego mają gry i Netflix? Dlaczego wideo, którego ilość – na Facebooku, Intagramie, na mobile’u – rośnie w ogromnym tempie – jest doskonałym narzędziem dla marketerów do budowania sprzedaży i brandu? Jakich formatów użyć? Jakie formy są najbardziej impactowe? I jak to zrobić w rozsądnych budżetach.

Wśród prelegentów znajdą się eksperci reprezentujący marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze, m.in.: Agnieszka Chabrzyk, Business Factory / Miki Chojnacka, Hopster / Karol Suchodolski, LifeTube / Lucyna Koba, Gemius / Karol Stryja, współinicjator Storia by Abstra / Marta Rybicka, IQS / Anna Gruszka, IPG Mediabrands, Reprise / Przemysław Broniszewski, MOC TV
GDZIE:    Ms Mermaid, ul. Wioślarska 8, Warszawa

OD KIEDY:      19 marca 2020

WIĘCEJ:  

19 marca 2020 

Targi Franczyza Expo 2020 na PGE Narodowym

CO:          Druga edycja międzynarodowych targów franczyzy to 100 konceptów franczyzowych z różnych branż, konferencja edukacyjna dla przyszłych franczyzobiorców, dedykowane spotkania biznesowe business matching, moderowany networking oraz konsultacje ekspertów. To wszystko w jeden dzień w części Business Club PGE Narodowego.

Natomiast w strefie wystawienniczej na PGE Narodowym kilkudziesięciu franczyzodawców zaprezentuje sprawdzone modele biznesowe. To okazja do bezpośredniej rozmowy z przedstawicielami i właścicielami wybranej franczyzy oraz dokładnego poznania modelu biznesowego.

Odwiedzający będą mieli szanse poznać m.in. pomysły na franczyzę bez wkładu własnego, na biznes w domu oraz dowiedzieć się dlaczego warto postawić na znaną markę i sprawdzony pomysł. Wśród wystawców pojawią się największe sieci franczyzowe m.in. Xtreme Fitness Gyms, Natur house, Carrefour Express, Lodolandia, Mydlarnie u Franciszka, Bliknee, Drogerie Natura, Yasumi, Matplaneta, Minimelts, Liquider, Ezo Edukacja, dr Ziółko czy Royal Sushi.

Na tegorocznej konferencji towarzyszącej targom wystąpią m.in.: Andrzej Krawczyk (Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych), Piotr Muniak (Naturhouse), Sylwia Gajek-Zielińska (Remax Polska), Łukasz Dojka (Xtreme Fitness Gyms).

Nie zabraknie również moderowanego networkingu biznesowego. Całe wydarzenie będzie wspierane aplikacją targową tak, aby nawiązanie relacji było jeszcze prostsze.

GDZIE:    PGE Narodowy, Warszawa

OD KIEDY:      7 marca 2020

WIĘCEJ:  

7 marca 2020 

Chiński Festiwal Światła w Forcie Bema od 30 listopada 2019

CO:            Chiński Festiwal Światła to wielowiekowa tradycja Państwa Środka, której początek datuje się na czasy dynastii Han. Wystawa świetlna składa się z 38 konstrukcji stalowych pokrytych kolorowymi tkaninami. Są one podświetlone setkami tysięcy żarówek led, częściowo także z elementami neonowymi. Większość figur związanych jest ściśle z kulturą chińską. Bryły niekiedy sięgają 4 metrów wysokości lub 20 metrów długości. Festiwalowi Światła będzie towarzyszył jarmark tradycyjnego chińskiego rynku rękodzielniczego, a dla spragnionych i głodnych na terenie wydarzenia będzie wyznaczona część gastronomiczna oraz inne stoiska wystawiennicze.

GDZIE:     Fort Bema

KIEDY:      od 30 listopada 2019 r. do 16 lutego 2020 r.

WIĘCEJ:  

30 listopada 2019-16 lutego 2020

Bizneswoman Roku 2019 – zgłoś się!

CO:    Bizneswoman Roku to konkurs organizowany przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką mający na celu wyróżnienie wyjątkowych przedsiębiorczyń i przedsiębiorców – kobiet, które nie boją się realizować odważnych biznesowych, społecznych i kulturalnych projektów oraz mężczyzn, którzy wspierają kobiety w swoich środowiskach pracy i realizują politykę różnorodności. W tym roku przypada XI edycja konkursu, który otwiera przed uczestniczkami ciekawe możliwości rozwoju i daje im szansę na pozyskanie nowych inwestorów i biznesowych partnerów. Kandydatki mogą zgłaszać się samodzielnie lub mogą zostać nominowane przez osoby trzecie. Zgłoszeń oraz nominacji można dokonać poprzez formularz on-line na stronie https://bizneswomanroku.pl  do końca listopada 2019 r.

ZGŁOSZENIA:     https://bizneswomanroku.pl

DO KIEDY:    30 listopada 2019 r.

REJESTRACJA:  

30 listopada 2019

JOIN! The Database Conference 2019: 20-22 listopada

CO:     JOIN! The Database Conference jest wydarzeniem dedykowanym administratorom i programistom baz danych, inżynierom oprogramowania, architektom i projektantom systemów baz danych, programistom Business Intelligence i analitykom danych. Czwarta edycja JOIN! The Database Conference będzie poświęcona platformie danych SQL Server. Obejmie ponad 30 sesji dotyczących administracji i programowania baz danych oraz Business Intelligence, a także cztery szkolenia przeprowadzone przez najlepszych ekspertów w branży. Oficjalnym językiem konferencji jest angielski. Udział jest płatny, a rejestracja odbywa się na stronie wydarzenia.

GDZIE:     Kinoteka, Pałac Kultury i Nauki, Plac Defilad 1, Warszawa

KIEDY:     20-22 listopada 2019 r.

REJESTRACJA:  

WIĘCEJ:

20-22 listopada 2019