SBP4
17.03 / Hybrydy
SBP4 to rosyjski zespół indie, którego działalność twórcza od 2009 roku jest ściśle związana z Ukrainą. Członkowie grupy aktywnie wyrażają swój sprzeciw wobec obecnej wojny i nie występują już na terenie Federacji Rosyjskiej. Band publikuje swoje przemyślenia w mediach społecznościowych i w wywiadach. Część wpływów z koncertów jest systematycznie przekazywana na fundusze pomocy Ukraińcom dotkniętym wojną.
Pablopavo i Naprawdę Duży Zespół
17.03 / Niebo
Rok 2023, do sieci trafia (zgodnie z dwuznaczną obietnicą) album „Wszystkie nerwowe piosenki” grupy Pablopavo i Naprawdę Duży Zespół. Warto z tej okazji przypomnieć, że jest to przede wszystkim grupa koncertowa. Pablopavo i Naprawdę Duży Zespół wystąpią w klubie Niebo. Tego wieczora towarzyszyć im będzie wrocławski wokalista Francis Tuan. Wraz z zespołem, w którego skład wchodzą Ajda Wyglądacz, Gabrysia Cybuch i Paweł Drygas, promować będą swój nowy album zatytułowany „Samiec omega”.
Michelle Gurevich
19.03 / Proxima
Michelle Gurevich urodziła się w Toronto w rodzinie rosyjskich imigrantów i to właśnie wschodnie pochodzenie było kluczowe dla jej dorastania oraz rozwoju muzycznej kariery. Twórczość Michelle często porównywana jest do dokonań Leonarda Cohena, Nico oraz legend rosyjskiej estrady z Ałłą Pugaczową na czele, a recenzenci określają jej klimatyczne, melancholijne nagrania jako slowcore czy lo-fi pop. Największą popularność zyskała w Europie Wschodniej; jej muzyka często pojawia się też w filmie i telewizji. Na koncie ma pięć albumów studyjnych, z których najnowszy to „Ecstasy in the Shadow of Ecstasy” z roku 2020.
Rzabka
14.04 / VooDoo Club
Rzabka to polski artysta pochodzący z Gorzowa Wielkopolskiego, aktywny od 2012 roku. Początkowo jego twórczość oscylowała wokół muzyki trap, jednak z czasem zaczął włączać do swojego repertuaru inne gatunki, takie jak rave, electro, hardbass i hardcore. Duży wpływ na poszukiwania muzyczne artysty miał jego wieloletni producent Tsksomd aka Najlepszy Chłopak. To właśnie w duecie z nim Rzabka odbył swoje dwie pierwsze trasy koncertowe w 2018 roku. W efekcie zdobył uznanie dzięki niepowtarzalnej atmosferze, jaka towarzyszy jego występom na żywo. Podczas pożegnalnej trasy zagra numery wybrane przez publiczność – osoby z biletami będą mogły oddać głosy na utwory, które chcą usłyszeć.
Aldous Harding
5.04 / Niebo
Zjawiskowa wokalistka i songwriterka, Aldous Harding wróci do Polski, aby ponownie zachwycić publiczność swoimi kompozycjami. Koncert pochodzącej z Nowej Zelandii artystki odbędzie się w warszawskim klubie Niebo. Chociaż twórczości Harding najczęściej przypisywana jest łatka folk, to spłycanie jej muzyki do jednego gatunku jest wielkim uproszczeniem. Delikatne utwory krążą wokół alternatywnego popu i muzyki indie z elementami jazzu. Akustyczne brzmienie czaruje dbałością o szczegóły, które są znakiem rozpoznawczym Aldous od wielu lat. Podobnie jak występy live, podczas których panuje zawsze intymna, wręcz czarująca atmosfera.

Obecna sytuacja kryzysowa stawia przed brandami jeszcze większe wyzywania marketingowe.
CO: Konferencja Multiscreen Day 2022 w formie hybrydowej ‒ stacjonarnie lub online ‒ już 27 kwietnia!
Który z dostępnych kanałów mediowych jest najlepszy do promowania naszego brandu? Jak skutecznie i racjonalnie budować markę w obecnej sytuacji kryzysowej? Odpowiedź na te i inne pytania przedstawią nasi prelegenci, którzy reprezentują różne specjalności w branży marketingu i reklamy, już 27 kwietnia 2022 r. podczas konferencji Multiscreen Day 2022.
Podczas siódmej edycji konferencji będziemy mówić o tym, jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, jednocześnie nie pozostając ślepymi na to, jak obecnie wiele marek radzi sobie z kryzysem.
Multiscreen Day to jedyna taka konferencja w Polsce. Eksperci zaproszeni przez redakcje miesięczników „Media Marketing Polska” oraz „Handel” to praktycy, którzy podzielą się wiedzą i doświadczeniem w obrębie ww. bloków tematycznych. Ciekawymi punktami konferencji będą praktyczne case studies oraz konkretne przykłady kreatywnych rozwiązań omawiane przez gości.
Wśród prelegentów znaleźli się: Maciej Szamowski, brand strategist, TikTok CE, Joanna Kopeć, senior media reaserch executive, Nielsen Media, Michał Zajdel, head of media and digital CEE, Kantar, Maciej Ziąbrowski, business developments & integrations director, TVN Grupa Discovery, Bartosz Sieradzki, investment director, Publicis Groupe Polska.
‒ W tym roku dołączyliśmy do tematyki konferencji zagadnienia związane z komunikowaniem marek podczas kryzysów. Oprócz tego jak co roku Multiscreen Day to duża dawka praktycznej wiedzy o efektywnej komunikacji, świecie digital, badaniach i branży VoD ‒ mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media Marketing Polska”.
GDZIE: HILTON WARSAW CITY (Grzybowska 63, Warszawa) + ONLINE
KIEDY: 27 kwietnia 2022 r.
Dream Employer Summit. In leaders we trust.
CO: 7 i 8 czerwca spotkamy się na konferencji Dream Employer Summit, podsumowującej pierwszą edycję programu Dream Employer. W programie konferencji przewidziano prelekcje, case studies oraz debaty ekspertów i praktyków z branży HR i employer brandingu. Głównym tematem wydarzenia są zmiany jakie nastąpiły na rynku pracy, w rzeczywistości pracowników i pracodawców w wyniku pandemii oraz jak się wśród nich odnaleźć.
Uczestnicząc w Dream Employer Summit 2021:
- poznasz organizacje, które skutecznie zmieniły swoją kulturę organizacyjną,
- docenisz wpływ przejrzystego i autentycznego przywództwa na kulturę,
- dowiesz się, jak zidentyfikować różnice i sprawić, by pracownicy współpracowali mimo to,
- zbadasz sposoby skuteczniejszego konkurowania o talenty – niezależnie od różnic pokoleniowych,
- sprawdzisz, jak transformacja cyfrowa wpływa na doświadczenia Twoich pracowników i kandydatów,
- poznasz najlepsze modele zmiany kultury,
- zrozumiesz kapitalny wpływ kultury organizacji na doświadczenie pracownika i klienta,
- poznasz prawdziwe historie firm i poznasz najnowsze dane i badania,
- otrzymasz mnóstwo praktycznych wskazówek jak wdrażać najlepsze praktyki.
Po dwóch dniach wrócisz do pracy z nowymi pomysłami na stworzenie kultury, w której pracownicy mogą być najlepsi!
GDZIE: KONFERENCJA ODBĘDZIE W FORMULE ON-LINE
KIEDY: 7 – 8 czerwca 2021 r.

Franczyza Expo 2021 – Międzynarodowe Spotkanie Przedsiębiorców
CO: Franczyza EXPO to najważniejszy branżowy event w Polsce. 150 wystawców spotka się tu z dwoma tysiącami przedsiębiorców gotowych na inwestycję w biznes. Z doświadczenia i relacji tysięcy zadowolonych uczestników poprzednich edycji wiemy, że wystarczy jeden dzień, by zyskać nowych franczyzobiorców!
Franczyza to budowanie biznesu na sprawdzonej marce – na z góry określonych zasadach i z możliwością własnego rozwoju. To jedna z atrakcyjniejszych opcji, którą powinni rozważyć przyszli przedsiębiorcy. Trzeba jednak wybrać mądrze – tak, by trafiać na franczyzodawcę, któremu zależy na losie spółek i zrobi wszystko, by pomóc im się rozwinąć. Temu służy event Franczyza EXPO. Przy doborze firm przede wszystkim stawiamy na jakość i stabilność. Naszym sukcesem i celem jest zysk franczyzodawców i franczyzobiorców.
Jak łączymy biznes? Używamy do tego między innymi specjalnej aplikacji, która dopasowuje do siebie najbardziej kompatybilnych przedsiębiorców. Ponadto wszystkim uczestnikom oferujemy specjalną strefę networkingu, która jeszcze bardziej ułatwia nawiązywanie kontaktów pomiędzy wystawcami a odwiedzającymi.
Podczas Franczyza EXPO wręczone zostaną również nagrody Franchising Awards. Odwiedzający i specjalnie wyselekcjonowane jury wybiorą firmę, która zasługuje na tytuł Rekomendowanej Franczyzy. To wyjątkowe wyróżnienie jest potwierdzeniem jakości i rzetelności przedsiębiorstwa oferującego franczyzę, a także umacnia przekaz i pomaga dotrzeć z ofertą do większej liczby odbiorców.
GDZIE: PGE Narodowy Warszawa
KIEDY: 24 kwietnia 2021 r.